O Ludvig Elblaus στο ΚΣΥΜΕ: Παρουσίαση - Διάλεξη - Συναυλία
Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023 - ώρα 6:30 - Ωδείο Αθηνών, Κ3
Ludvig Elblaus is an artist and researcher working primarily with
computational materials to create electroacoustic music, as well as audio-visual installations, museum exhibits, and contributions to larger collaborative works in several traditions, e.g. opera, theater, and dance. His artistic practice explores chaos, dynamic systems, modelling as an artistic practice, ecological attitudes, site-specificity, emergence, extended temporal structures and deep listening. He got his PhD in Sound and Music Computing in 2018 at the KTH Royal Institute of Technology in Stockholm with the thesis Crafting experience: Designing digital musical instruments for long-term use in artistic practice. His latest projects include commissions for the GRM Acousmonium, the Labor Sonor Festival, the Elevate Festival, and performances in Stockholm, Cairo, Vienna, Paris, Zurich and Graz. In 2022 he was composer in residence at the Institute for Electronic Music and Acoustics in Graz and in 2023 he is working in the Moving Loudspeakers Artistic Residency at the Institute for Computer Music and Sound Technology at ZHdK. He also teaches at the Royal College of Music in Stockholm. In addition to his solo work, he has been involved in several long-term collaborative projects. Some notable examples are the electro-acoustic improvisation ensemble The Schematics (with Erik Calälv, Katt Hernandez, and Daniel M. Karlsson), the networked music project End of Text (ETX) (with Luc Döbereiner), a musical composition collaboration with Rune Rebne, and the musical and artistic research duo utrumque (with Gerhard Eckel). www.ludvigelblaus.com www.utrumque.com www.endoftext.org |
Διήμερο Φεστιβάλ Σύγχρονης Μουσικής του ΚΣΥΜΕ
Παρασκευή 1 και Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2023 - Ωδείο Αθηνών
Στη μνήμη του Χάρη Ξανθουδάκη
|
Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023 Αίθουσα Άρης Γαρουφαλής
ώρα 7 μ.μ Έργα σπουδαστών του Ωδείου Αθηνών Τάξη Σύνθεσης Φίλιππου Τσαλαχούρη Πέτρος Χοχλακάκης: Κουαρτέτο για πιάνο, βιολί, βιόλα και τσέλο, έργο 6 Ι. Τοκάτα, ΙΙ. Πασακάλια, ΙΙΙ. Φούγκα Ορφέας Σαραντάκος, βιολί - Καλλιφώνη Σαραντάκου, βιόλα - Χρήστος Χατζηναθαναήλ, τσέλο - Πέτρος Χοχλακάκης, πιάνο Λουϊζα Στεφανιδάκη: Τρία τραγούδια για φωνή και πιάνο, έργο 4 Γιάννης Μαντασάς: Τρία τραγούδια για φωνή και πιάνο, έργο 5 Μαριλένα Νησίδη, Κωνσταντίνα Μπρη, τραγούδι (τάξη Ειρήνης Καράγιαννη) Στο πιάνο η Μαρία Μυλαράκη ώρα 7.45 μ.μ Έργα των 20ού και 21ου αιώνα για σόλο φλάουτο & σόλο κλαρινέτο Τάξεις Ναταλίας Γεράκη και Άγγελου Πολίτη Alexandre Delgado: Panic Flirt (1992) - Σοφία Χατζή, φλάουτο Δημήτρης Μαρωνίδης: Xnirys (2001) - Μαρία Ρέις, φλάουτο Luciano Berio: Lied (1983) - Γιώργος Σκορδίλης, κλαρινέτο Μηνάς Μπορμπουδάκης: Aeolian Elegy (2007) - Μυρτώ Μαρή, φλάουτο Ian Clarke: The Great Train Race (1993) - Στράτος Πογκοσιάν, φλάουτο Olivier Messiaen: Abîme des oiseaux από το «Κουαρτέτο για το τέλος του χρόνου» (1940) - Τζωρτζίνα Σκιαδοπούλου, κλαρινέτο ώρα 8.30 μ.μ Ρεσιτάλ της μέτζο-σοπράνο Ιωάννας Βρακατσέλη Αλίκη Διαμαντή, πιάνο Γιώργος Βάβουλας: Περίσκεψιν (2023) (επιλογή από ποιήματα του Κ.Π. Καβάφη) αφιερωμένο στην Ιωάννα Βρακατσέλη - α΄ εκτέλεση Γιάννης Σφυρής: Humus - Humilus (2022) σε ποίηση Δημήτρη Χαλαζωνίτη Γιάννης Σφυρής: Time is (2023) σε ποίηση Henry Van Dyke Νίκη Χαρλαύτη: When I too long… (2017) σε ποίηση Edna St. Vincent Millay Φίλιππος Τσαλαχούρης: Πέρα απ’ τη νύχτα, op. 97 (2016) σε ποίηση Δημητρίου Καπετανάκη I. Πέρα απ’ τη νύχτα - II. Ψευτιές - III. Σιωπή Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2023 Εργαστήρι ΚΣΥΜΕ (Κ3) Ηλεκτροακουστική μουσική ώρα 5 μ.μ Χάρης Ξανθουδάκης: L comme Buñuel ή Το Δάσος των Συμβόλων (1984) Άκης Δαούτης: Το Κρυστάλλινο Δάσος (1986) Κώστας Μαντζώρος: Balsamus et munda cera [Προκείμενο] (2023) Ηλεκτρονική μουσική σε στίχους από τον μδ΄ ψαλμό σε μεταγραφή Ανδρέα Κάλβου - με την φωνή της Αλεξάνδρας Γιαλίνη Κώστας Μαντζώρος: Η αρχιτεκτονική της ζωντανής ύλης στην υπόθεση Riemann (2023). Ηλεκτρονική μουσική σε κείμενο του CBK EXERIFUS με τις φωνές των: Κωστή Τριανταφύλλου, Γιώργου Γιανναράκου και Κόριννας Λατέλη Κώστας Μαντζώρος: En couleur bleu (2023) Ηλεκτρονική μουσική και video με οπτικό υλικό από τον Κεραυνό του Κωστή Τριανταφύλλου ώρα 6 μ.μ Ευθύμης Ναούμης: Lullaby Γεωργία Καλοδίκη: Brain swarms last Γιάννης Σφυρής: «Γράφω γιατί δεν μπορώ να μην γράφω» Αθανάσιος Ζαχαρόπουλος: Echoes of Azov Στέλιος Γιαννουλάκης: Sharp edges Θέμης Πέλλας: Λίνος Γιάννης Μυγδάνης: Transformations Μαρία Ρέις: Υ.Π.Ν.8 ώρα 7 μ.μ Αθανάσιος Ζαχαρόπουλος: Night Report Για κλαρινέτο και ηλεκτρονικά στο κλαρινέτο ο συνθέτης Νίκος Χαριζάνος: Places of confinement Για κλαρινέτο και ηλεκτρονικά Αθανάσιος Ζαχαρόπουλος, κλαρινέτο Γεωργία Καλοδίκη: Sensei Για κιθάρα και ηλεκτρονικά Κιθάρα παίζει η συνθέτρια ώρα 7.30 μ.μ Συνθέτες και συνθέτριες από τα σεμινάρια του ΚΣΥΜΕ σε δομημένους και ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς Άννα-Μαρία Ράμου, Γιάννης Παπαδάκης, Γιώργος Μαρούλης, Διομήδης Κολοβός, Στέλιος Γιαννουλάκης, Αθανάσιος Ζαχαρόπουλος |
Ο Krzysztof Kicior στο ΚΣΥΜΕ.
Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023 - 19:00 - Ωδείο Αθηνών - K3
Ο Πολωνός συνθέτης και πιανίστας Krzysztof Kicior θα μας μιλήσει για την μουσική του γλώσσα και τις σύγχρονες αποχρώσεις της ηλεκτροακουστικής μουσικής. Μέσω ενός συνδυασμού επιδείξεων και συζητήσεων, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να βελτιώσουν την κατανόησή τους για τις δημιουργικές διαδικασίες πίσω από τα έργα του καλεσμένου μας.
Ο Krzysztof Kicior, γεννημένος στο Κατοβίτσε (Πολωνία), είναι ένας ανερχόμενος συνθέτης, πιανίστας και ερευνητής. Είναι κάτοχος πτυχίων από το Εθνικό Μουσικό Σχολείο Grażyna Bacewicz και το Πανεπιστήμιο Μουσικής Fryderyk Chopin στη Βαρσοβία. Επιπλέον, έχει αναπτύξει περαιτέρω την τέχνη του σε αξιόλογα ιδρύματα όπως το University of York, το Berklee College of Music και το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ.
Οι συνθέσεις του Kicior έχουν κερδίσει διεθνή αναγνώριση, γοητεύοντας το κοινό σε όλο τον κόσμο. Το αξιοσημείωτο ταλέντο του έχει κερδίσει πολλές διακρίσεις και αναγνώριση σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς καλύπτοντας διάφορους τομείς της μουσικής και των τεχνών. Το 2019 έλαβε το Diamentowy Grant, εθνικό βραβείο επιστήμης στην Πολωνία, για την συνεισφορά του στον τομέα της μουσικής.
Ως πιανίστας, ο Krzysztof Kicior έχει παίξει σε διάσημους χώρους σε όλη την Ευρώπη και την Ασία. Έχει επίσης κάνει masterclasses, εργαστήρια και διαλέξεις σε διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Πέρα από τα καλλιτεχνικά του επιτεύγματα, ο Kicior συμβάλλει ενεργά στην Audio Engineering Society (AES), όπου είναι μέλος από το 2014. Από το 2016 έως το 2019, υπηρέτησε ως διευθυντής του Τμήματος Σπουδαστών AES Warsaw.
Ο Krzysztof Kicior, γεννημένος στο Κατοβίτσε (Πολωνία), είναι ένας ανερχόμενος συνθέτης, πιανίστας και ερευνητής. Είναι κάτοχος πτυχίων από το Εθνικό Μουσικό Σχολείο Grażyna Bacewicz και το Πανεπιστήμιο Μουσικής Fryderyk Chopin στη Βαρσοβία. Επιπλέον, έχει αναπτύξει περαιτέρω την τέχνη του σε αξιόλογα ιδρύματα όπως το University of York, το Berklee College of Music και το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ.
Οι συνθέσεις του Kicior έχουν κερδίσει διεθνή αναγνώριση, γοητεύοντας το κοινό σε όλο τον κόσμο. Το αξιοσημείωτο ταλέντο του έχει κερδίσει πολλές διακρίσεις και αναγνώριση σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς καλύπτοντας διάφορους τομείς της μουσικής και των τεχνών. Το 2019 έλαβε το Diamentowy Grant, εθνικό βραβείο επιστήμης στην Πολωνία, για την συνεισφορά του στον τομέα της μουσικής.
Ως πιανίστας, ο Krzysztof Kicior έχει παίξει σε διάσημους χώρους σε όλη την Ευρώπη και την Ασία. Έχει επίσης κάνει masterclasses, εργαστήρια και διαλέξεις σε διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Πέρα από τα καλλιτεχνικά του επιτεύγματα, ο Kicior συμβάλλει ενεργά στην Audio Engineering Society (AES), όπου είναι μέλος από το 2014. Από το 2016 έως το 2019, υπηρέτησε ως διευθυντής του Τμήματος Σπουδαστών AES Warsaw.
Ο Anthony Lyons στο ΚΣΥΜΕ
Τετάρτη 11 Οκτωβρίου - 19:00 - Ωδείο Αθηνών K3
Ο Anthony Lyons είναι Αυστραλός μουσικός, συνθέτης και sound artist με διεπιστημονική πρακτική που εξερευνά σχέσεις ανάμεσα στη μουσική, τα εικαστικά, την τεχνολογία και το περιβάλλον. Η δουλειά του έχει παρουσιαστεί διεθνώς σε διοργανώσεις όπως MA/IN Festival Italy, Porto Film & Media Festival Portugal, Cultural Centre Barcelona, New York City Electroacoustic Music Festival, κ.α. Ο Anthony έχει συνθέσει και έχει παίξει ζωντανά με το EMS Synthi100 στο Melbourne Recital Centre, για το project “Au Revoir Hands” παίζει με Buchla Easel synthesiser, και μεταξύ άλλων συνθέτει για cello, samples και ηλεκτρονικά. Το 2021 εξέδωσε το album “Hemispheres”. Δουλεύει με ηχητικές ποιότητες σε συγκεκριμένα χωρικά πλαίσια, με πολυμέσα, καθώς και με ποικίλες μορφές δημιουργικής πράξης. Έλκεται από τον εσωτερικό κόσμο του ήχου και ενδιαφέρεται για την επίδραση που ο ήχος έχει στη μνήμη και στην αίσθηση της ταυτότητας. Παράλληλα με τη δημιουργική του δράση, ο Anthony είναι καθηγητής σύνθεσης στο Τμήμα Καλών Τεχνών και Μουσικής του Πανεπιστημίου της Μελβούρνης. www.alyonsmusic.com
|
Συναυλία της τάξης Ηλεκτρονικής Μουσικής του ΚΣΥΜΕ
στο Ωδείο Αθηνών
Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023 – Ωρα 7.30 μ.μ. - Εργαστήρι ΚΣΥΜΕ (Κ3)
ΕΥΘΥΜΗΣ ΝΑΟΥΜΗΣ – ΖΩ («4» - «Ores Mikres»
Το διμερές ηλεκτροακουστικό έργο “ΖΩ” είναι ένα ηχητικό κολλάζ διαφόρων ηχητικών και μουσικών αποσπασμάτων επιλεγμένα από διάφορα τραγούδια του γνωστού Έλληνα λαϊκού τραγουδιστή, Γ. Μαζωνάκη. Τα ηχητικά αποσπάσματα, μέσω της ψηφιακής και αναλογικής τους επεξεργασίας (tape manipulation), απελευθερώνονται από το προηγούμενο τους context και τοποθετούνται σε ένα νέο ηχητικό πλαίσιο δημιουργώντας ένα ηχητικό κολάζ που εξερευνά νέα ηχοχρώματα και ηχητικές υφές. Ωστόσο, τα αρχικά απόσπασμα παραμένουν αναγνωρίσιμα, μέσα στο καινούργιο ηχητικό περιβάλλον αναδεικνύοντας τη σύνδεση των δύο ηχητικών κόσμων και ταυτόχρονα δημιουργώντας μια καινούργια εμπειρία ακρόασης των αρχικών κομματιών. Το έργο είναι βασισμένο στη τεχνική του μουσικού δανεισμού αντλώντας, στη προκειμένη περίπτωση, στοιχεία από την ελληνική ποπ κουλτούρα. Ταυτόχρονα προκαλεί το πιο συντηρητικό μουσικό δανεισμό, επιλέγοντας ως αρχική ηχητική πηγή κομμάτια που χαρακτηρίζονται ως κιτς ή ως μουσική υποκουλτούρα. Το έργο πετυχαίνει να διαχωρίσει τα αρχικά ηχητικά φαινόμενα από το context τους και ταυτόχρονα να το επαναπροσδιορίσει και να αναδείξει τη πειραματική τους φύση. Η μουσική συνοχή των κομματιών δε προκύπτει από μια πιο παραδοσιακή θεματική και γραμμική ανάπτυξη, αλλά βασίζεται κυρίως στην ανάπτυξη των διαφόρων ηχητικών υφών και την οργάνωση αυτών. Το έργο δίνει κυρίως βάση στο υλικό και όχι στη δομή. ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ – DRONES AND GRAINS IΙ Το υλικό για το κομμάτι δημιουργήθηκε με το EMS Synthi100 του ΚΣΥΜΕ μέσα από πολλές ώρες αυτοσχεδιασμού. Το συνθεσάιζερ μαξιμαλιστικά συνδεδεμένο ώστε να μπορώ να χρησιμοποιήσω όσο γίνεται περισσότερα μέρη του και να αυτοσχεδιάσω με τα joysticks και το κλαβιέ. Έκοψα και μίξαρα επιλεγμένα μέρη χωρίς άλλη επεξεργασία, καταλήγοντας σε μα σειρά έργα – σπουδές πάνω σε συγκεκριμένες ηχητικές μορφολογίες ΘΕΜΗΣ ΠΕΛΛΑΣ - ΧΤΥΠΟΣ Η σύνθεση αποτελεί επεξεργασία της ηχογράφησης 10 δευτερολέπτων του χτύπου της καρδιάς του μωρού μου από τον πρώτο του υπέρηχο στις 22/2/2023 στην Αθήνα. Αναφορά αποτέλεσε το βιβλίο The Form of Becoming – Embryology and the Epistemology of Rhythm, 1760–1830 (NY: Zone Books 2017) της Janina Wellmann (Max Planck Institute for the History of Science, 2022–2023). Η Wellmann αναδεικνύει την σημασία της έννοιας του ρυθμού που αναπτύχθηκε από τον 18ο στον 19ο αιώνα, αφενός για την ανάδυση της βιολογίας ως επιστήμης της ζωής και αφετέρου για την κατανόηση των εμβρυολογικών διαδικασιών, περιγράφοντας την ως : 1) σχέση στο χρόνο που δεν μετριέται σε μονάδες χρόνου και διακρίνεται για παράδειγμα από το μέτρο· 2) ένταση μεταξύ της ολότητας και των μεμονωμένων στοιχείων που την απαρτίζουν, η οποία επιλύεται με κίνηση προσανατολισμένη προς τα εμπρός, με την μία ένταση να περνά στην επόμενη· 3) αμφίδρομη δομή του χρόνου, όπου εκτός από μια κίνηση προς το μέλλον, υπάρχει και μια επαναλαμβανόμενη διάσταση, με το μέλλον να μην διαμορφώνεται τυχαία, αλλά να προκύπτει με βάση την προηγούμενη επανάληψη· 4) κανονικότητα, αλλά όχι ομοιομορφία· 5) διάταξη που κάθε στοιχείο αποτελεί ανεξάρτητη μονάδα, μετα στοιχεία αυτά όμως να μην είναι απόλυτες οντότητες, αλλά να αποκτούν το νόημά τους μέσω της διαδοχής τους. ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΖΑΝΟΣ – ΜΙΝΙΜ Ο τίτλος του μικρού αυτού κομματιού είναι ένα παιχνίδι με την λέξη Minimal και «περιγράφει» την μικρή ποσότητα των μουσικών υλικών που περιέχει – EVERYBODY HAS A DREAM Το έργο αποτελεί ένα σχόλιο στις σύγχρονες συνθήκες ζωής στον κόσμο. Συνθήκες οι οποίες φυσικά δεν αφορούν αποκλειστικά και μόνο την διαβίωση και την επιβίωση αλλά δεκάδες άλλες πλευρές της ανθρώπινης ύπαρξης στις μέρες μας. ΜΑΡΙΑ ΡΕΙΣ – ΣΠΟΥΔΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στη σύνθεση αυτή δίνω βάση σε μερικούς από τους ήχους που περιβάλλουν τις ζωές μας. Απαρτίζεται αποκλειστικά από ηχογραφημένα ηχοτοπία από διάφορα τοπία της πόλης και της περιφέρειας της. Οι ήχοι αυτοί παρουσιάζονται άλλοτε αυτούσιοι και άλλοτε επεξεργασμένοι. Κάποιοι μας ταράζουν και άλλοι περνούν απαρατήρητοι. Σε κάθε ήχο/θόρυβο δίνει αξία ο προηγούμενος και ο επόμενος από αυτόν. Η "βαρύτητα" ή η "ελαφρότητα" τους καθορίζεται και σχετικοποιείται ανάλογα με την προηγούμενη ακρόαση που είχαμε. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΟΥΛΗΣ – MELODIES FROM THE PURGATORY Μία σύνθεση που διαπραγματεύεται τον θάνατο και το πρώτο στάδιο της αποδοχής. Η αποδοχή σε μια απώλεια είναι το πιο δύσκολο στάδιο και όπως οι σκέψεις κάνουν μια επανάληψη στο γιατί , αυτή η επανάληψη θα είναι το κεντρικό χαλί σε αυτήν την μουσική συζήτηση. ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΚΟΛΟΒΟΣ – |
Βραδιά Μνήμης για τη Νέλλα Γκόλαντα
Κυριακή 2 Ιουλίου 2023 - ώρα 7.30 μ.μ.
Γλυπτό Θέατρο Αιξωνής (Ύδρας 11, Γλυφάδα)
Το δειλινό της Κυριακής 2 Ιουλίου, στις 19:30, σας καλούμε στο Γλυπτό Θέατρο Αιξωνής (Ύδρας 11, Γλυφάδα) να τιμήσουμε την πρωτοπόρο δημιουργό γλυπτών αστικών τοπίων Νέλλα Γκόλαντα (1941-2023). Θα θέλαμε να μαζευτούμε εκείνες και εκείνοι που την αγαπήσαμε ως άνθρωπο, ως μοναδική γλύπτρια τοπίων μεγάλης κλίμακας, ‘κατοικημένων γλυπτών’ με μεγάλη ευαισθησία για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Το Γλυπτό Θέατρο Αιξωνής, έργο της Νέλλας Γκόλαντα που η ίδια σχεδίασε και δημιούργησε κατά την περίοδο 1984-1992, «διατρέχεται από αυτή την μοναδική αίσθηση κοσμικής ιερότητας που ήξερε να χειρίζεται τόσο καλά» *. Η παρουσία μας στο Γλυπτό Θέατρο Αιξωνής, ως αναπόσπαστου μέρους της κοινής κληρονομιάς που μας κληροδότησε, είναι μια κατάφασή όλων μας για την διαφύλαξή της. Είναι ένας τρόπος που, όσες και όσοι την γνωρίσαμε καλά, πιστεύουμε πως αρμόζει για τον αποχαιρετισμό της. Κατά την εσπερινή αυτή σύναξη, θα μιλήσουν προσκεκλημένες ομιλήτριες και ομιλητές, αλλά και προσωπικότητες από τον χώρο της αρχιτεκτονικής, της τέχνης και του πολισμού εν γένει, όπως και το κοινό, ενώ παράλληλα θα ακουστεί μουσική του Ιάννη Ξενάκη από τα αρχεία του ΚΣΥΜΕ [Κέντρο Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας]. Η στενή συνεργάτης της, [κόρη της] και συν-ιδρύτρια της ομάδας Γλυπτά Αρχιτεκτονικά Τοπία : Ν. Γκόλαντα + Α. Κουζούπη Ασπασία Κουζούπη [* διατυπώνει ο θεωρητικός αρχιτεκτονικής Christophe Catsaros] |
Guillaume Loizillon
18 Μαΐου 2023 - ώρα 8.00 - Ωδείο Αθηνών (Κ3)
Guillaume LOIZILLON lives and works in Paris. Composer and musician attracted by many other forms, he remains independent and constantly attracted to new experiments and artistic developments. Electronic music, sound arts, improvisation, poetry, installations, intermedia encounters, net art, etc. He was a lecturer in the music department of the University of Paris 8, director of the UFR arts aesthetic philosophy and co-founder of the independent label Trace Label. He has worked with, among others: Dièse 440, Bony Bikaye, Merce Cunningham Dance Company, Valère Novarina, Jean-Marc Matos and company, Julien Blaine, Joël Hubaut, Jacques Donguy, Tom Johnson, Esther Ferrer, Sebastien Lespinasse, A.C Hello, Costis Triandaphylou, Barney Wilen, Hector Zazou...
2022 Installations - « Hasard subjectif » / « subjective chance » : Paris 8 University, “Guattari + 30” international days dedicated to Félix Guattari (see below, link on a video) - « Un peu d’incertitude » / « A bit of uncertainty » : Paris Floral Park, festival « Rhizhome ». Record « Collapsus” CD and « album website » with the participation of 10 authors/composers 2021 Installation - Castle of Champs sur Marne: outdoor installation. 2020-2015 - Stay in Valparaiso (Chile) as part of the research project "The ethics of sound" (ECOSUD organization). - « The Great Ballad”, Annecy : Outdoor installation. - Festival « coup de chauffe », Cognac : Outdoor installation - « La nuit trans chamanique : 8 hours performance concert. Le Générateur, Gentilly. - « Chimerical diary», Saint Vincent chapel in Grignan (Drôme, France) as part of "Detour, journey to discover digital works". (see below, link to a video on Guillaume Loizillon's website) - « Chimerical Diary » Concert and visual device. Toronto International Electroacoustic Symposium, Canada. - « Inner Soundscape », Sound installation: ICMC 2014 Athens, Greece. (see below, link to a video on Guillaume Loizillon's website) - France musique (Radio France), radiophonic creation with the sound elements of « Inner soundscape » : Les aventures sonores, prod. Bruno Letort, Christian Zanessi. - « Ircam Live », Théâtre de la Gaité Lyrique, Paris. Concert performance 2010-2000 - « MineEvent », composition and live performance with the Merce Cunningham Dance Company, Paris National Opera, January 8 and 10, 2005.
|
Συναυλία Α’ εξαμήνου της τάξης Ηλεκτρονικής Μουσικής του ΚΣΥΜΕ
στο Ωδείο Αθηνών - Κ3
Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023 – Ωρα 8 μ.μ.
Zoe Efstathiou electronics - Egil Kalman Synthi 100 / Modular Syntesizer
19 Ιανουαρίου 2023 - ώρα 8 μ.μ. - Ωδείο Αθηνών - Κ3
Το ντούο Zoe Efstathiou / Egil Kalman, ενεργό στη σύγχρονη σκανδιναβική σκηνή της ηλεκτρονικής, αυτοσχεδιαστικής και ηλεκτροακουστικής μουσικής, έχει ηχογραφήσει δύο δίσκους, έχει δημιουργήσει οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις και έχει περιοδεύσει σε Ευρώπη και Σκανδιναβία.
Έχει εμφανιστεί μεταξύ άλλων στα Nordic Music Days, Copenhagen Jazz Festival, Samtida Musik, Onassis Cultural Center SGT, Blow out, Inkonst, Alice Copenhagen. Το ντούο χρησιμοποιεί ακουστικά αλλά και ηλεκτρονικά όργανα δημιουργώντας ένα προσωπικό ήχο, όπου τα όρια μεταξύ του ηλεκτρονικού και ακουστικού ήχουν παύουν να είναι διακριτά. Η Ζωή Ευσταθίου είναι πιανίστα και συνθέτης, γνωστή για τις πρωτοποριακές της τεχνικές στο προετοιμασμένο πιάνο. Έχει χαρακτηριστεί από τη γερμανική εφημερίδα der Freitag ως "μάστερ του προετοιμασμένου πιάνου" περιγράφοντας τη συναυλία της στο A l'Arme Festival του Βερολίνου ως "αυτοσχεδιαστικό αριστούργημα." Ο προσωπικός της δίσκος θα κυκλοφορήσει το 2023 από τη γνωστή Σουηδική εταιρία iDeal Recordings. "Χωρίς αμφιβολία εξαιρετική πιανίστα που έχει καλλιεργήσει μία πραγματικά προσωπική και αμίμητη γλώσσα σύγχρονων τεχνικών του πιάνου,'' Tristan McKay ICAREIFYOULISTEN. Ο Egil Kalman είναι Σουηδός μουσικός και συνθέτης, με κυρίως όργανα το modular synthesizer και το κοντραμπάσο. Έχει ηχογραφήσει και περιδεύσει παγκοσμίως και είναι ενεργός στην σύγχρονη, την ηλεκτρονική και τη τζαζ μουσική. Το ντεμπούτο προσωπικό αλμπουμ του Kingdom of Bells : Egil Kalman plays the Synthi 100 κυκλοφόρησε το 2022 από την iDeal Recordings. Video https://vimeo.com/327503669 Audio https://zoeefstathiou-egilkalman.bandcamp.com/album/alkekung |