Σεμινάρια ΚΣΥΜΕ 2023-2024. Συναυλία Ηλεκτρονικής Μουσικής
Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024 - ώρα 7.00 μ.μ. - Εργαστήρι ΚΣΥΜΕ (Κ3) - Ωδείο Αθηνών
Eλίζα Βεκρή (Ms Dizzy Lizzy) – Oxymoron
Ηχητικά αποσπάσματα από ένα roadtrip στην Κένυα, τα οποία επεξεργάζομαι και κατακερματίζω. Το Oxymoron αποτελεί αναφορά στο κοινωνικό χάσμα που σημειώνεται στην εποχή μας. Στον ίδιο πλανήτη κατοικούν άνθρωποι οργανωμένοι σε φυλές – κοινόβια χωρίς ρεύμα και νερό, που συνθέτουν μουσική με το σώμα τους, ενώ ταυτόχρονα στον δυτικό κόσμο άνθρωποι μόνοι σε μοντέρνα κλουβιά, παλεύουν με το ΑΙ για μια σύνθεση εντυπωσιασμού. Μάνος Μπρατσόλης – The poet’s room Ο ποιητής στο δωμάτιό του διαλογίζεται. Σκέψεις χαρούμενες και λυπημένες του έρχονται στο νου, ενώ παρατηρεί τα πουλιά που έξω χαίρονται την ελευθερία τους. Σύλβια Παναγιωτοπούλου - Route of distorted samples [-2 , 1] Η παρούσα σύνθεση αποτελείται από ανακατεμένα ηχητικά δείγματα που συλλέχθηκαν από το χώρο του Ωδείου την περίοδο παρακολούθησης στο ΚΣΥΜΕ. Τα δείγματα βασίζονται στη διαδρομή που ξεκινάει από τον πρώτο όροφο, περνάει έξω από τις αίθουσες κρουστών, φωνητικών και χορού και μεταβαίνει στο δεύτερο υπόγειο, για να καταλήξει σε αυτή την αίθουσα, όπου βρίσκεται το ιστορικό EMS-synthi100. Γιάννης Μυγδάνης – Anaplasía Το έργο «Anaplasía» οικοδομείται πάνω στην επεξεργασία και διαχείριση ενός μεμονωμένου δείγματος πιάνου. Το ηχητικό υλικό υποβάλλεται σε μετασχηματισμούς, αποκαλύπτοντας νέες ηχητικές διαστάσεις που αναδιαμορφώνουν συνεχώς το ακουστικό τοπίο. Οι παρεμβάσεις δημιουργούν μια πολυεπίπεδη ακουστική εμπειρία. Το βασικό δείγμα λειτουργεί ως καμβάς που οδηγεί σε απρόσμενες ηχητικές αναζητήσεις και στις αλλαγές των μουσικών τμημάτων επανέρχεται ως σημείο αναφοράς, συσχετίζοντας το σημείο αφετηρίας με την τελική ανάπλαση. Γιάννης Μυγδάνης - Simfirmós Το έργο «Simfirmós» για πιάνο και μαγνητοταινία είναι εμπνευσμένο από το "Filmstudie" (1926) του Hans Richter. Όπως η ταινία συνδυάζει ανθρώπινα πρόσωπα, μάτια και γεωμετρικά σχήματα για να δημιουργήσει ένα ποιητικό σύνολο εικόνων, αντίστοιχα και το κομμάτι επιδιώκει μέσα από ηχητικές επεξεργασίες και αντιπαραβολές του πιάνου με ηλεκτροακουστικούς ήχους να μεταφέρει τον ακροατή σε ένα ακουστικό περιβάλλον όπου το φυσικό και το αφηρημένο συνυπάρχουν και αλληλεπιδρούν. Στέλιος Γιαννουλάκης – Ρυθμίσεις Μετάδοσης Διαπραγματεύσεις θορύβου. Αυτοσχεδιασμός και σύνθεση με αναλογικά synthesizers και αυτοσχέδια ηλεκτροακουστικά όργανα. Νίκος Χαριζάνος – To Δώρο Το έργο βασίζεται στην ανθρώπινη φωνή και στις σημασίες, νοήματα, χρήσεις που κάθε φορά αυτή μας καταθέτει. Ο τίτλος αναφέρεται μεταφορικά στο Δώρο του Προμηθέα στους ανθρώπους, το Δώρο της φωτιάς. Εδώ το Δώρο αυτό είναι η ανθρώπινη φωνή και ο λόγος, η λαλιά. Φωνές : Ιωάννα Βρακατσέλη Eυτυχία Kαμενάκη – Βασίλης Χωματάς – Στάθη Σίδερης - Γιάννης Κουγιουμτζίδης - Ναταλία Αναστασίου - |
Συναυλία της τάξης Ηλεκτρονικής Μουσικής του ΚΣΥΜΕ
Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024 – Ωρα 7.00 μ.μ. - Εργαστήρι ΚΣΥΜΕ (Κ3) - Ωδείο Αθηνών
Αφίσα - The Birthdays Design
|
Συναυλία της τάξης Ηλεκτρονικής Μουσικής του ΚΣΥΜΕ (Α’ Εξάμηνο)
Θα εκτελεστούν έργα των : Ευτυχίας Καμενάκη, Ναταλίας Αναστασίου, Κωνσταντίνας Γιαννακοπούλου, Ελισάβετ Βεκρή, Σταυρούλας Παναγιωτοπούλου, Γιάννη Κουγιουμτζίδη, Μάνου Μπρατσόλη, Στάθη Σίδερη, Ιωάννη Μυγδάνη, Βασίλη Χωματά και Στέλιου Γιαννουλάκη. |
|
Scott McLaughlin: Διάλεξη - Συναυλία
2 Φεβρουρίου 2024 - ώρα 6:30 - Ωδείο Αθηνών, Εργαστήρι ΚΣΥΜΕ (Κ3)
Σύνθεση και εκτέλεση με Feedback όργανα
Για 18 μήνες δανειστήκαμε ένα τσέλο ανατροφοδότησης «halldrophone» για να το χρησιμοποιήσουμε στο Πανεπιστήμιο του Leeds (Ηνωμένο Βασίλειο). H ομάδα φοιτητών και ερευνητών εξερεύνησε πώς να φτιάξει μουσική με ένα όργανο που είναι χαοτικό και απρόβλεπτο. Στην παρουσίασή μας θα μιλήσουμε για τις τεχνικές που αναπτύξαμε ως συνθέτες και ερμηνευτές για να δουλέψουμε με αυτό το όργανο. Τους τρόπους που μάθαμε πως να το ελέγχουμε, που μάθαμε τι του «αρέσει» και τι «αντιπαθεί», μάθαμε να κατανοούμε τι είδους εκπλήξεις και συμπεριφορές μπορεί να έχει σε διαφορετικές καταστάσεις. Το πλαίσιο αυτής της ομιλίας – παρουσίασης περιλαμβάνει αυτοσχεδιασμό και ερμηνεία έργων πειραματικής ηλεκτρονικής μουσικής. Dr Scott McLaughlin |